.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ایران جزو ۵ کشور برتر دنیا در آموزش ناوبری
ایران در حوزه آموزش ناوبری جزو پنج دانشگاه برتر دنیا است و به زودی مقطع دکترای این رشته در دانشگاه علوم دریایی نوشهر دایر می‌شود.

به گزارش شمال نیوز، ناخدا یکم مطلبی معاون تربیت و آموزش دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر گفت: این دانشگاه در حوزه آموزش ناوبری جزو پنج دانشگاه برتر دنیا است و سه رشته تحصیلی در مقطع دکتری نیز در این دانشگاه دایر می‌شود.

او دانایی و توانمندی نیرو را دو رویکرد مهم این دانشگاه اعلام کرد و افزود: بسیاری از دروس پارسال مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به‌روزرسانی شد و با تصویب وزارت علوم در حال تدریس است.

مطلبی گفت:دانشگاه علوم دریایی نوشهر علاوه بر آموزش نیروی توانمند برای نیروی دریایی ارتش، برای سایر ارگان‌های دریایی مانند سازمان بنادر و دریانوردی، سازمان کشتیرانی، شرکت ملی نفتکش، نیروی انتظامی و سایر نهاد‌های درخواست‌کننده نیز نیروی انسانی توانمند تربیت می‌کند.

معاون تربیت و آموزش دانشگاه علوم دریایی نوشهر گفت: این دانشگاه در حوزه افزایش توانمندی‌ها در حوزه آموزش، علاوه بر برگزاری سه دوره کارورزی، دوره‌های غواصی، چتربازی و سلحشوری را در راستای افزایش توانمندی بازنگری کرده است.

او پرورش رزمنده دریایی توانمند که در عرصه دریا‌ها حرفی برای گفتن داشته باشد و از منافع ملی کشور در عرصه دریا دفاع کند را اولویت اصلی دانشگاه علوم دریایی نوشهر دانست.

مطلبی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین رشته‌های دکتری این دانشگاه ناوبری و عملیات دریایی است، ادامه داد: این دانشگاه جزو پنج دانشگاه جهان است که این رشته را تدریس می‌کند و خروجی‌های این رشته در مقطع کارشناسی ارشد نیز بسیار مطلوب بوده است.

معاون آموزش دانشگاه علوم دریایی نوشهر ابراز امیدواری کرد تا سال ۱۴۰۱ این رشته به‌طور تخصصی در مقطع دکترا ارائه شود.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.039 seconds.